Aurum DG logo
01

SZKOLENIE:
SZKOLENIE Jak, dzięki profesjonalnej obsłudze w obszarze recepcji, zwiększysz sprzedaż i zyskasz zadowolonych klientów?

SZKOLENIE Jak, dzięki profesjonalnej obsłudze w obszarze recepcji, zwiększysz sprzedaż i zyskasz zadowolonych klientów?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby obsługujące klientów, właściciele, menadżerowie, osoby obsługujące obszar recepcji, pracownicy recepcji

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Zyskasz większą satysfakcję i lojalność klientów dzięki wyższej jakości obsługi na recepcji,
  • Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie bezpośredniej, telefonicznej i mailowej komunikacji z klientem,
  • Zwiększysz sprzedaż zabiegów i kosmetyków.

Dzięki programowi szkolenia

  • Zwiększysz efektywność rozmów telefonicznych i kontaktów mailowych, by podnieść jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż: skutecznie umówisz klienta na wizytę,  zwiększysz wartość jego zamówienia, zakończysz rozmowę, zyskując sympatię i uznanie klientów,
  • Profesjonalnie obsłużysz klientów przy recepcji. W optymalny sposób: powitasz klienta, przedstawisz ofertę i salon nowemu klientowi, zadbasz o klienta przed i po zabiegu, zachęcisz go do zakupu kosmetyków i rezerwacji kolejnej wizyty, zwiększysz liczbę klientów korzystających z programu lojalnościowego,
  • Łatwiej poradzisz sobie z  obiekcjami i z klientem, który: odwołuje wizytę, wymaga niemożliwego, spóźnia się na wizyty, zgłasza reklamacje, unosi się gniewem, czy stosuje nieetyczne metody wywierania wpływu.

Czas trwania szkolenia:

Szkolenie jednodniowe (10.00 – 16.00)

Termin szkolenia: 8, 15 kwiecień 2024

Forma szkolenia:

Praktyczne warsztaty, z ćwiczeniami. Szkolenie stacjonarne.

Cena szkolenia: 830 zł brutto

W cenie: przerwa kawowa, lunch

 

Uczestnicy szkolenia otrzymują dodatkowo:

  • Materiały szkoleniowe,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Szkolenie prowadzi: Jerzy Osika

SZKOLENIE STACJONARNE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE AURUM DISTRIBUTION ul. Iwicka 1 lok. 2;

*ZA SZKOLENIE MOŻNA ROZLICZYĆ SIĘ KUPUJĄC PAKIET PRODUKTÓW dostępnych w ofercie sprzedażowej AURUM DISTRIBUTION o wartości 2 490 PLN netto.

Zgłoszenia na szkolenia przyjmuje Małgorzata Gromek tel. 798 657 477, mail: malgorzatag@aurumdg.pl

Gwarancją wpisania na listę uczestników szkolenia jest zgłoszenie telefoniczne/mailowe i wniesienie opłaty zadatku w wysokości 400 PLN za osobę najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem oraz przesłanie potwierdzenia przelewu pod adres mail: malgorzatag@aurumdg.pl

Kursant może wziąć udział w szkoleniu po opłaceniu pełnej kwoty za szkolenie i zaksięgowaniu jej na koncie firmowym AURUM DISTRIBUTION;

Wpłaty na numer konta: mBank 59 1140 1010 0000 5763 2000 1001

Szkolenie odbędzie się przy zebraniu grupy 10 osobowej.

SZKOLENIE Jak, dzięki profesjonalnej obsłudze w obszarze recepcji, zwiększysz sprzedaż i zyskasz zadowolonych klientów?


02

PROGRAM SZKOLENIA:
SZKOLENIE Jak, dzięki profesjonalnej obsłudze w obszarze recepcji, zwiększysz sprzedaż i zyskasz zadowolonych klientów?

03

REJESTRACJA NA SZKOLENIE:
W celu rejestracji na szkolenie, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt pod numerem telefonu 501-134-834:

[contact-form-7 404 "Not Found"]



  • Aurum Distribution Group Sp. z o.o.
    Iwicka 1 lok. 2
    00-735 Warszawa

  • tel. +48 22 672 66 66
    tel. 798 707 105
    e-mail: biuro@aurumdg.pl

  • Loading
  • OSTRZEŻENIE

    Strona www.aurumdg.pl należy do Aurum Distribution Sp. z o.o. w Warszawie zawiera m.in.
    informacje i reklamę o wyrobach medycznych do użytku przez profesjonalnych operatorów
    (użytkowników innych niż laicy).
    Jeżeli nie jesteś profesjonalnym użytkownikiem zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o
    wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 nie powinieneś/naś przeglądać, korzystać ani w inny
    sposób zapoznawać się z informacjami i reklamami zamieszczonymi na stronie www.aurumdg.pl