Adresaci szkolenia:
- Osoby obsługujące klientów, właściciele, menadżerowie, osoby obsługujące obszar recepcji, pracownicy recepcji
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Zyskasz większą satysfakcję i lojalność klientów dzięki wyższej jakości obsługi na recepcji,
- Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie bezpośredniej, telefonicznej i mailowej komunikacji z klientem,
- Zwiększysz sprzedaż zabiegów i kosmetyków.
Dzięki programowi szkolenia
- Zwiększysz efektywność rozmów telefonicznych i kontaktów mailowych, by podnieść jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż: skutecznie umówisz klienta na wizytę, zwiększysz wartość jego zamówienia, zakończysz rozmowę, zyskując sympatię i uznanie klientów,
- Profesjonalnie obsłużysz klientów przy recepcji. W optymalny sposób: powitasz klienta, przedstawisz ofertę i salon nowemu klientowi, zadbasz o klienta przed i po zabiegu, zachęcisz go do zakupu kosmetyków i rezerwacji kolejnej wizyty, zwiększysz liczbę klientów korzystających z programu lojalnościowego,
- Łatwiej poradzisz sobie z obiekcjami i z klientem, który: odwołuje wizytę, wymaga niemożliwego, spóźnia się na wizyty, zgłasza reklamacje, unosi się gniewem, czy stosuje nieetyczne metody wywierania wpływu.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie jednodniowe (10.00 – 16.00)
Termin szkolenia: 8, 15 kwiecień 2024
Forma szkolenia:
Praktyczne warsztaty, z ćwiczeniami. Szkolenie stacjonarne.
Cena szkolenia: 830 zł brutto
W cenie: przerwa kawowa, lunch
Uczestnicy szkolenia otrzymują dodatkowo:
- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat ukończenia szkolenia.
Szkolenie prowadzi: Jerzy Osika
SZKOLENIE STACJONARNE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE AURUM DISTRIBUTION ul. Iwicka 1 lok. 2;
*ZA SZKOLENIE MOŻNA ROZLICZYĆ SIĘ KUPUJĄC PAKIET PRODUKTÓW dostępnych w ofercie sprzedażowej AURUM DISTRIBUTION o wartości 2 490 PLN netto.
Zgłoszenia na szkolenia przyjmuje Małgorzata Gromek tel. 798 657 477, mail: malgorzatag@aurumdg.pl
Gwarancją wpisania na listę uczestników szkolenia jest zgłoszenie telefoniczne/mailowe i wniesienie opłaty zadatku w wysokości 400 PLN za osobę najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem oraz przesłanie potwierdzenia przelewu pod adres mail: malgorzatag@aurumdg.pl
Kursant może wziąć udział w szkoleniu po opłaceniu pełnej kwoty za szkolenie i zaksięgowaniu jej na koncie firmowym AURUM DISTRIBUTION;
Wpłaty na numer konta: mBank 59 1140 1010 0000 5763 2000 1001
Szkolenie odbędzie się przy zebraniu grupy 10 osobowej.
SZKOLENIE Jak, dzięki profesjonalnej obsłudze w obszarze recepcji, zwiększysz sprzedaż i zyskasz zadowolonych klientów?